Arton

Nu tror jag minsann att alla jag känner har fyllt år förutom Amy, jag & Sarah. Men men , det kommer väl snart :) Och vi slår på stort nästa gång! 18 hela år, wey. 10:e, 19:e & 22:a december har vi att se fram emot. Haha, bättre sent än aldrig.

Vad ser vi fram emot egentligen?

- krogen såklart. De gånger vi har vart inne har det vart toppen! Men vänner säger att det är så överskattat. Vänta bara tills vi kommer och röjer, hehe.

- Vi kan ta körkort. Även fast jag inte riktigt har börjat så känns det bättre :) Jag vet inte om jag vill lägga ut så mycket pengar på bensin och så. Men visst, det är ju såklart väldigt mycket skönare än att sitta på en buss dubbelt så lång tid.

Är 18 en ålder som alla andra?

Kommentarer
Postat av: jonis

egentligen, fast det är ju såklart roligare att kunna göra saker som man inte kunde förut, även fast man inte vill. :)

2007-08-28 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0