Nyköping

Idag åkte jag & Elin in till Nypan. Det regnade och åskade när vi vaknade men vi slet oss upp ur sängen iallafall och tog 11.20 bussen till stan. När vi kom in gick vi direkt till hårakuten för hon skulle klippa sig. Det var flera nr emellan så vi gick på stan.

Vi träffade My som jobbade på Lava idag. Den tjejen har jag verkligen saknat! Hon är nyss hemkommen från Kroatien, så hon var brun ( för att vara My ) :) Jag testade en riktigt snygg kjol. Den var svart men hög midja och hängslen ! Verkligen det jag letar efter, så jag ska nog in på fredag igen när lönen har kommit. Priset på den var 800 kr, märket tittade jag inte på.

Elin gick och klippte sig vid tre och för att fördriva tiden så fikade jag & Mysan på Hellmans. Jisses så gott! En bagel och latte, oh. Vi gick till H&M efter det och hittade en varsin tröja. På herravdelningen faktiskt. En munkjacka i S. Min var kul med dragkedja, enkel och snygg. 198 kr är det värt för en sån skön tröja :)

Sen åkte jag till min bästaste Amy och färgade hennes hår, sen var det sista bussen hem.

Lön den 25:e, yäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0