Nokia

Jag har en Nokia men jag vet inte vad den heter men jisses så snygg hon är. Men utseendet är inte allt ska ni veta. Innerst inne mår hon dåligt, inte bra alls. Hon har vart på lagning två gånger nu på bara två månader. Senaste gången var hon inne en hel månad! Jag fick tillbaka min kära ägodel i fredags och hon mådde toppen tills igår, då började hon spöka igen. Jag hatar det, så irriterande. Jag vill bara att hon ska funka så jag kan använda min snygga mobil.

Problemet som jämt kommer tillbaka är ingen mottagning. Jag kan inte göra något nödvändigt med henne alls. Så trist. Min lånetelefon är 100 gånger bättre och den är gammal som gatan. Imorgon ska jag ringa till kundtjänsten och se vad dom säger. Hoppas jag får en ny tjej :)



Nokia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0