K:fem

K:fem

I fredags skulle det blivit utgång i storstaden, tyvärr så uppkom det
vissa komplikationer. Så det blir om en månad igen istället, ifall det
ger med sig den här gången!

Vi sov hos pappa iallafall och han bor i Bromma, Vällingby. Så det
fanns inte mycket annat att göra på lördagen än att besöka det nya
shoppingpalatset. Och när jag säger palats så skämtar jag inte. Det
var underbart, massor med härliga märken och bäst av allt - TOP SHOP!
Jag älskar stället och kom hem med en tröja, jeans och ett par skor.
Kändes som jag behövde lite nytt faktiskt, men det gör det väl för det
mesta.

"Kfem innrymmer ett 30-tal butiker inom mode, accessoarer
och make up. Flera av varumärkena hittar du annars bara i city"

3
Arrow
Best of Brands
Brothers (inkl Manlig Depå)
Denim Market
Esprit
Footlight
Gina Tricot
Hallbergs Guld
InWear
L'Occitane
Lundbergs Väskor
Make Up Store
Mango
Massagotti Restaurang & Café
Mexx
Min o Min
Mischief
MQ
Myself & Friends
Nilson Group
Pearlchain
Resteröds
Ripani Skor
Sisters
Scorett
Sthlm Standard
Taf (The Athlete´s Foot)
Topshop
Turnover
Ztatus Clothing

Jag kommer ihåg när vällingby var som vilken liten
by i sthlm som helst. Alltså, jag tror fortfarande inte
att Vällingby har blivit så stort som det är nu. Men
det blir ju bara extra kul när jag åker till pappa :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara affärer vi gillar ^

2008-04-03 @ 18:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0