Malene Birger

Nu är det så va att det inteMalene Birger vart någon frisör idag,
anledningen är min kära far som skulle kommit hit med pengar igår men ändrade tiden till idag och så sket det sig.
Som vanligt ..Men han kan vara för gó annars!

Idag har jag ägnat en stor tid åt att titta på Malene Birgers kollektion,
verkligen fina kläder och accessoarer.
Jag föll liksom lite extra för de snygga väskorna,
ja och kläderna såklart.
Mycket fint!

Nu har jag också börjat med min kurering,
måste sitta hemma i ca 48 timmar.
En kul tid väntar mig.
Jag har planerat in mycket sex and the city i mitt schema,
annars lär det väl bli datorn.
Får skicka iväg mamma till affären också så jag har någonting att knapra på den här  tiden fängslad :)
Städa och plugga lär jag väl också göra,
plugga borde jag verkligen.
Det är ju inte så mycket tid kvar på lovet nu.
Känner att jag måste plugga upp vissa ig:n .. heh!

' hey baby you look like a million

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0