Pyjamasparty

Igår var den roligaste dagen i mitt liv, på mycket länge.
Jag, Sarah, Amy och My hade en hel kväll/natt hos Micaela.
Vi möttes på ICA för att handla tacos-tillbehör och gott till kvällen.
Vi lagade maten tillsammans, inte för att det är så mycket att laga men ändå.
Sen åt vi som de grisar vi är.
Och jag kan ju meddela att det verkligen inte är lätt att leva när man har munnen full med mat och skrattar hela tiden!

Efter maten så gjorde vi charader typ, vet inte riktigt om vi gjorde rätt om det nu finns rätt eller fel(?)
Det handlade om kåta hundar och hög hus!
Sen satt vi och pratade som bara tjejer kan,

Jag älskar er. Ni är toppen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0