Hide and you get nothing

Det är bara 24 dagar kvar tills vi tar studenten och 28 tills vi åker till Grekland - borde vi inte vara några av de lyckligaste i världen? Världen är kanske att ta i, men glada borde vi vara. Frågan är ju om vi verkligen är det. Tjafs och funderingar får en att tänka!

Det jag fruktar mest just nu är nog regn på studenten och vi springer, såklart, ut fredagen den 13:e. Så det är bara att vänta och se!

Och vad händer nu? Jag kan inte sova på nätterna, dagarna går och jag bara tänker på allt. Skiter i skolan och försöker se glad ut när folk pratar med mig. Betygen sätts snart och jag orkar inte arbeta upp mina IG fast det kanske är det enklaste just nu. Hon går runt med en blåtira och vägrar prata om det, vad gör man för fel?

Ska man vara rädd nu eller?

Kommentarer
Postat av: ida

Även fast det skulle ööösregna så skulle du va världens lyckligaste JUST för att du klarat dig ur skiten:)! du ska baaara va glaad, :)

2008-05-20 @ 19:16:09
URL: http://metrobloggen.se/idarehn
Postat av: Micaela

Älskling, vi kommer ha det bäst i grekland!
Och studenten kommer vara bäst, för vi är bäst för du är bäst!!
Sjukt glad att jag träffat dig och finns nu alltid här för dig!

2008-05-20 @ 22:30:57
Postat av: Elin

du kommer klara det. älskar dig vännen min

2008-05-20 @ 23:23:52
URL: http://www.eakvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0