Valborg

Valborg

Valborg var typ en av de roligaste dagarna på länge. Vi var inne i Nyköping
vid 2, då träffade vi alla andra och handlade det vi behövde. Vi hade
planerat att grilla hos Micaela ute på Arnö. Hur mysigt som helst i det fina vädret!

Innan maten passade vi på att piffa till våra beppemössor, riktigt söta
vart dem. Olika färger och lite glitter kan förgylla dagen!

De andra studenterna träffade vi på Nico - skolgård. Alla hade en varsin
penna och gick runt för att skriva på vänners mössor. Min vart full så man vart
tvungen att skriva på insidan, skitkul att läsa allt dagen efter. Vissa hade
ju skrivit saker som man inte fattar någonting av, men några såna ska det väl
också vara!

Tyvärr så regnade det och vissa saker på mössorna försvann! Rätt trist.
Efter mösspåtagningen så hamnade vi hos Crullis, samma ställe
där vi var förra året. Det var riktigt kul, bra kväll. Det enda som jag störde mig
på var att jag tappade mitt mobilbatteri i en gatubrunn!! Frågan är ju
hur jag lyckades?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0