Julklappar

Är det bara jag som tycker om snö? Jag blir helt till mig när första snön kommer och sen när den fortsätter komma. Men så hör man flera klaga, vad finns det att gnälla på egentligen? Snö är kul! Det betyder att det är jul snart :) Det bästa på hela året, typ.

En till sak som är kul med julen är julklapparna. Både att ge och få. Det är bara så svårt att handla dem! Nu ska jag ju handla till Tommy också, plus att han också fyller år i december. Det kommer bli svårt. Jag tror jag vet vad han ska få i present, men jag måste nog fundera lite till.

Vad ska man själv önska sig? Presentkort på Zara och Top Shop kom Elin på, det är ju bra  men det är inte så kul att bara önska sig presentkort. Man vill ju ha stora paket med :D Kanske något till hemmet? Blä..




Chilis första jul, skiträdd för granen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0