Start the show

I fredags jobbade jag 12 timmar, 7 - 19. Så länge har jag aldrig jobbat! Jag var hur trött som helst efter det, men vad gör man inte för sina vänner? Jag, Tilda och Sarah satt hemma hos Tilda och smådrack. Det var jättemysigt :) Henrik kom framåt kvällskvisten och vi rökte vattenpipa ett tag innan vi höll på att somna. Kl halv tre kom jag hem till en sovandes Tommy.

På lördagen sov jag till kl 6, på kvällen alltså! Jag skulle inte vilja kalla det bakis eftersom jag drack två glas dagen innan, men bra mådde jag inte. Det värsta var ju att vi skulle vara barnvakt, men det gick bra. Det var jag, Tommy, Tilda och Henrik som satt barnvakt åt Joel :) Alla somnade typ under kvällen utom jag som satt och tittade på tv. Vid kl 1 kom föräldrarna hem och vi åkte hem och sov.

I söndags mådde jag lika jävligt som dagen innan så jag passade på att sova när Tommy hade match. Han kom hem vid 12 och hade fått för sig att vi skulle åka till Hedlandet. Så det gjorde vi, Tilda följde med :) Det var inte så mycket att fynda där men jag och Tommy kom hem med en påse innehållande saker för nästan 1000kr!! Galet..

Helgen resulterade i mycket sovande, inget jag klagar över! :)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0