Aldrig med internet shopping?

Jag gör samma misstag gång efter gång, beställer kläder från internet. Jag ser något fint och beställer sen när det kommer hem är det antingen för stort, för litet eller bara skit! Fast å andra sidan kan det ju vara perfekt ocksåm men hur ofta händer det?

Min senaste beställning var en blommig klänning från asos, jättefin men lite för liten. Det jobbigaste är ju storlekarna, gången innan jag beställde en klänning där ifrån var den alldeles för stor men det var samma storlek! Allt pekar ju mot att man (jag) ska sluta beställa från internet. Men det finns ju så mycket fint som inte de vanliga butikerna har, så jag fortsätter nog.

Vilka problem man kan ha...

puss



Kommentarer
Postat av: Elin

ge den till mig (A)

2008-10-08 @ 19:23:44
URL: http://eakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0