Hårmodell

Min vän Jessica är frisör, nästan iallafall. Efter att hon har gjort gesellprovet(?) är hon klar! Det har hon lördagen den 25 oktober och då ska jag vara en av hennes modeller :) Hon ska föna mitt här så att det blir massa volym, hon ska också klippa det i axellängd och så att det blir i bara en etapp. Det ska bli kul! Inte nog med det så är hela kalaset på Björn Axén i Stockholm, det kommer nog bli kul.

F.ö så vägrade jag att ta blodprov på jobbet idag. Jag vart alldeles illamående och svimfärdig. Aldrig att jag skulle sätta mig i arbetsrummet när folk sitter och äter frukost så de kan se på när jag svimmar eller börjar grina. Man vet ju aldrig! Ska göra det vid ett senare tillfälle i alla fall och i hennes lokal, det känns tryggare. Kanske jag hinner att ta lite bedövning innan ;)

Kl 18.45 ska vi ha hjärt & lungräddning på jobbet, det är sånt som man måste kunna. Men jag känner verkligen inte för att gå tillbaka dit, känns som jag nyss kom därifrån! Och vad jag har hört så håller det på i två hela timmar!? Jag kommer ju somna när jag gör mun-mot-mun metoden på den där dockan..

Puss


Kommentarer
Postat av: Skåne

Gesäll stavas det. ;>

2008-10-14 @ 17:58:58
Postat av: elin

stiligt babe

2008-10-15 @ 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0