Kort hår

Att vara hårmodell gick bra, det var kul. Tyvärr så klarade hon det inte på bara mitt hår..  Så hon måste göra om det på någon annan senare. Det var synd eftersom det gick så bra på alla andra modeller hon hade. Men men, det är bara att ta sig i kragen och försöka igen.

När jag var färdigklippt så mötte jag upp farmor, farfar, pappa, syster Ida och faster Anna på NK för att fika. Mysigt! Innan de skulle åka hem så tittade vi på julpyntningen. Jag längtar jättemycket, det är så kul med jul :)

Jag mötte upp Elin på centralen. Var tvungen att vänta på henne i en timme ungefär för det var signalfel eller något annat tjafs. 17.20 var hon inne så vi hann inte titta runt så mycket som vi ville.. Vi hann med TOP SHOP och Zara.  På TOP SHOP handlade jag en glitter-väst och en t-shirt. Det var mest panikköp men det var fint :)

Vi var jättehungriga så vi gick till första bästa restaurang, Drottninggatan hette den. Vitlöksbröd till förrätt och pasta till varmrätt. Det var jättegott! Tyvärr så orkade vi ingen efterrätt(!) Tåget gick inte förens 21.45 så vi satte oss på ett mysigt fik. Drack smoothie och åt oliver. Jag hade en jättemysig dag, hade dock vart kul om inte tåget varit så försenat!

Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

De var mys, fler sånna dagar tack.

<3

2008-10-30 @ 22:20:47
Postat av: amsie

najs dude (Y)

2008-10-30 @ 23:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0