Resultat av tjejkväll

Igår var helt underbart. Jag och Sarah åkte in till Nyköping med en buss som gick runt halv 4 så vi var inne prick, då mötte vi upp Amy och My som väntade på oss. Jag var tvungen att hitta något att ha på mig till kvällen så vi gick runt lite i några affärer. Jag hittade en hemsk (kom jag på nu) klänning på Gina Tricot, men den dög för kvällen.

Vi åt på mcewans, jag tog en oxfilé-pasta som jag försökte känna smaken på men eftersom jag är förkyld så gick det inte så bra. Men det såg gott ut! :) Efter maten åkte vi hem till Amy och gjorde oss iordning. Vi sjöng sing star och drack massa gott.

Igår var en toppenkväll, en av de bästa på länge. Vi har kul tillsammans, vi måste bara se till att ses lite oftare nu när skolan är slut och allt! Puss på er



  

9 månader idag också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0