Strong enough

Jag är trött, jag orkar inte göra något. Jävla jobb! Men idag var det kul, jag får mer och mer att göra under tiden som går. Det skulle vara kul att ha ett eget ansvarsområde men det lär ju dröja lite, har ju bara haft fast jobb där i snart 3 månader!

Min helg var riktigt kanon! Eller fredagen skulle man kunna räkna bort för jag och tompa sov bort hela dagen/kvällen/natten/morgonen. 17 - 10, rekord.. Eftersom jag var ledig i helgen så passade vi på att festa! Jag var med Sarah & Alle hela kvällen, vi var på lite olika ställen och röjde. Alexandra åkte hem när vi skulle till Elin ute i skogen, men vi hade kul i alla fall :) Riktigt kul var det faktiskt, utan några små undantag. Men sånt kommer man väl inte undan? Hela söndagen vart en dag framför tv:n men massa gott, sånt som man bara älskar på en söndag.




Min paljettbasker från asos, den är jättefin :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

du är rätt så bra du hjärtat <3

2008-10-22 @ 22:01:37
URL: http://eakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0