Lite kläder rikare

Jag köpte klänningen på den stora bilden och spetstightsen. Det känns bra :) Beroende på hur mycket pengar jag har när månaden är slut så kanske jag köper något mer.

Ikväll blir det iallafall en lugn hemmakväll med tompa och kanske sofia. Jag har lovat mamma att vara hundvakt ikväll när de ska bort. Det är jobb-helg den här veckan också så jag börjar kl 7 imorgon. Skönt att gå upp tidigt på en lördag(inte)! Börjar inte förens kl 12 på söndag så det blir nog en kväll i Sthlm imorgon, äta ute och sen gå ut :) Får se vad tjejerna bestämmer sig för till slut. Vi har ju en tendens att inte göra det vi har planerat. Vi skulle ha det så kul i stan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0