Utekväll i nypan

Det blev inte Sthlm i lördags, vi gick ut i lilla Nyköping istället. Vi tänkte att det var alldeles för jobbigt att åka upp och visste nog inte vart vi skulle så vi körde på ett säkert kort.

Elin, Alexandra, Sarah, Tilda och jag förade hemma hos elin innan vi sen tog bussen in till nypan. På bussen mötte vi killarna! Det hoppade på massa drägg på vägen så bussresan på 1,5 tim var inte så kul.

Väl framme så hittade inte Alle sitt ID-kort och bankomatkort så vi fick lite smått panik. Som tur var känner vi lite folk och vi alla kom glatt in på O´learys. Kvällen var kul men tyvärr så mådde jag illa som en tok. Vet inte om det berodde på den lilla mängd alkohol jag fått i mig eller om det var efter alla jobbtimmar den samma vecka.. Iallfall åkte vi hem rätt skapligt och var hemma till kl 2. Jag somnade på en gång och sov skönare än aldrig förr! Inte lika kul att jobba dagen efter dock..

puss



Kommentarer
Postat av: amsan

kul att ni kom iallafall <3

2008-09-29 @ 22:37:06
Postat av: allllllie

kvällen var trevlig, galen, kaos och rolig. nypan i mitt hjärta

2008-09-30 @ 22:47:27
URL: http://peckish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0