090408

Sitter och väntar på att jag, Sarah och Tilda ska hitta på något. Hoppas man inte behöver vänta länge till. Sitter och lyssna på regnet så länge och undrar vart värmen och det fina vädret tog vägen? Men det ska tydligen bli 20 grader på lördag, hoppas det blir så.

Jag har gjort illa tummen, den är jättesvullen och det gör ont. Kan inte böja den! Hade ett litet sår igår och antar att det vart infekterat efter en hel dag i kassan. Hoppas det går över tills imorgon för då ska vi ju träna.. ;)

Mamma och Adam är på väg hem från Halmstad, de har hälsat på Sofia :) Mamma hade en rolig sak att berätta, hon har köpt mig en cykel. Det var ju himla bra! En sån där gammal som jag ville ha, ska åka och kolla på den på lördag innan påskmiddagen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0