För Vi Har Tagit Studenten..



Japp det har vi och den var en av de bästa dagarna i mitt liv! Hur bra som helst. Om ca 1,5 månad är det bla Elins tur att springa ut ur skolan :) Kul! Hoppas att man får ledigt från jobbet för den dagen vill man ju inte missa.

Imorgon är det ju valborg, det innebär att vi får NYCKELN TILL LÄGENHETEN och att det ska skrivas på BEPPEMÖSSORNA på Nicos skolgård. Självklart ska man dit, hamnmaggan öppnar så lägligt så ska parta med tjejerna. Jag menar, det var ju ändå två månader sen jag var ute(?!) Men det ska bli kul :)

Hela fredagen lär väl spenderas till flytten, då låter jag killarna hålla på så jag får lite sovmorgon. Jag och mina kompisar städade ändå det mesta av den gamla lägenheten ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: amsan

buhuu saknar den dagen :(

2009-04-29 @ 21:06:49
URL: http://amsan.devote.se
Postat av: Elin

gumsan då, klart du ska se mig :D PARTY IKVÄLL

2009-04-30 @ 10:56:26
URL: http://eakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0