Hello My Love



Japp, igår kom mina skor. De kom med budbil, hur coolt var inte det?! ;) De är lika perfekta som jag trodde att de skulle vara. Hade kunnat ta en storlek större tror jag, har testat dom och det har inte varit några problem hittills.

Igår hade vi värsta städdagen. Vi började vid 11 och slutade inte förens vid 20. Vi var lite trötta fram emot kvällen! Tommys föräldrar var här och hjälpte till, de behövde vi! På lördag kommer mina städtanter hit - Sarah, Elin, My och kanske Alle. Då ska allt bli klart! Sen äter vi nog middag på något mysigt ställe i Trosa :)

Redan idag kommer My och Amy hit, de är på väg nu. De ska hämta upp mig och Sarah så ska vi dra till Trosa och fika i det fina vädret. Ikväll ska jag jobba, men bara tre timmar (17-20). Då ska de vänta på mig här :b

Puss

Kommentarer
Postat av: alllie

äckligt snygga skor alltså, sjukt vad äckligt snygga dom var! AVIS

2009-04-27 @ 01:03:02
URL: http://peckish.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know, världens bästa skor! ;)

2009-04-27 @ 19:46:33
Postat av: Jack

Tjusigt! Hoppa över att vika upp byxorna så mycket, det ska vara korta uppvik i år eller vik innåt, eller lägg helt enkelt upp byxorna! :)

2009-04-30 @ 13:08:39
Postat av: Sara

Det ska jag tänka på Jack!

2009-05-03 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0