Lilla Katt



Alltså, jag vill ha en katt. Perfekt till den nya lägenheten när jag är ensam hemma. De är världens sötaste och mysigaste :) Då blir det dock en innekatt eftersom vi kommer på i en lägenhet på översta våningen. Men det gör väl inget? Bara den får kärlek mår den bra kan jag tänka mig ;)

Den här söta saken finna på blocket, det är en Norsk Skogskatt (som vi har hemma hos mamma) De är den rasen jag vet att man kan ha ifall man är allergisk. Just den här kostar 5000;- men det är väl det man får lägga ut för en skogis. Vi får se hur det blir, Tommy verkar inte alltför av på idén!

Puss

Kommentarer
Postat av: michelle

owh,sötkatt! dom är ju för underbara dom små liven, och mysigt sällskap när man är ensam hemma :) min är ju en skogkatt blandning, och han gick då inte att ha som innekatt i vår lilla etta, han började ju klättra på väggarna tillslut! ;-)

2009-06-05 @ 22:47:16
URL: http://micheellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0