Lite Av Det Mesta

Att städa kan ta sig i arslet, nu har jag städat som aldrig förr. Nu räcker det för ett år framöver, Tommy som får stå för det i fortsättningen. Så går det när man inte hjälper till! (;

I lördags hjälpte mina snälla vänner mig - Elin, Sarah och My :) Då gick allting mycket bättre! SP bjöd på god lunch också. När vi tröttnade på att städa så åkte jag, Elin och My till Trosa för att äta på sportbaren, skitgott var det. Kanske inte så bra att vi ska flytta in i porten brevid :b Plus att vi har en pizzeria också!! My åkte iallafall hem vid halv nio, då gick vi andra till stadshotellet som blivit lite av vårat "hak"? Trevligt och gott med en flaska rosé, lite huvudvärk på jobbet idag bara..

Slutade kl 17, då köpte jag och mamma pizza och åkte till lägenheten för att städa klart det sista :) Hon sa att det var riktigt bra städat - på vissa ställen! ;) Man kan ju inte vara bäst på allt.

Våran tv som ligger ute på Tradera är uppe i 1250;- Alltså folk är så snåla, ingen ville egentligen betala mer än tusen spänn..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0