Living in the memory of our song

På fredag kommer Amy hit :) Vi ska äta massa gott och se på film. Tommy åker bort i helgen så jag blir ensam för första gången, så länge. Läskigt! Tror jag sover hemma hos mamma på lördag för jag börjar rätt tidigt på söndag.

I lördags var jag ocg Tompa på Heron City, vi tittade på bio och han köpte en skateboard. Han och Morgan har tydligen fått för sig att de ska bli proffs, haha. Återstår att se om de lyckas. Vi hittade en tv till nya lägenheten också. en 50" för 8999;- En LG. Det är bäl billigt? Tror att det blir den iallafall..

Tommy är på firmafest så jag sitter och försöker fördriva tiden. Kanske titta lite på kläder.. Puss


Kommentarer
Postat av: amsan

weey mysigt. får mina filmer imorgon, dock blir det inte high school musical utan brokeback mountain ;b alltid velat se den, haha.

vad stoor baileys har blivit!

2009-04-07 @ 22:15:36
URL: http://amsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0