"Sit Down"

Ja så heter vår nya soffa! Jag hittade den på Mio och även fast Tommy inte var med så tror jag att det blir bra. Den är ju riktigt snygg. Det är en 3 sitsig soffa med divan, den är stor och riktigt skön. När man sitter med ryggen ända bak så sticker benen rakt ut, precis så som det ska vara. Den är helt enkelt perfekt till vår nya lägenhet :) Den kostar 9 900;- eller 10 600;- Får se imorgon när jag åker dit för att köpa den :D

I måndags ringde farmor och sa hon och farfar ville ge mig 20 000;- för att jag ska flytta! Då svimmade jag typ, satte iallafall maten i halsen. Det är liksom rätt mycket pengar. Men de har vi stor användning för, slipper vi ta lån. Idag när jag kom hit (till farmor och farfar) berättade de att jag fick dem för att gammelgubben hade vunnit En miljon på en triss!!!! Hur ofta gör man det liksom, alltså jag kan inte förstå det. En mille, hallå?! Men det är kul för dem :) Nu kan de behålla huset och fortfarande åka iväg på sina utlandssemestrar. Glad för deras skull!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0