Arbetstrött

Nu har jag jobbat två dagar och är redan helt slut, har i och för sig jobbat långa dagar men ändå. Jag jobbar i frysen den här veckan också, kallt!

Kom hem från Emmaboda i söndags. Det var okej, men jag ska nog aldrig göra om det igen. Svinkallt i tältet på natten och asvarmt på morgonen, högljutt dygnet runt, långt att gå och ingen riktig toalett :b Men de hade massa god mat, och det var ju bra så man hade något att göra.

Idag kom mammas present, kan inte säga vad det är för hon har en tendens att läsa vad jag skriver :b Men det är sktibra i alla fall ;) Nu ska jag och Tommy äta mysiga mackor för vi firar 1 år och 7 månader :)

Puss

Kommentarer
Postat av: amy

hur smakar MYSIGA mackor?

2009-08-04 @ 22:26:14
URL: http://amsan.devote.se
Postat av: Sara

svårt att förklara, de är godare än vanliga

2009-08-05 @ 10:57:51
Postat av: micaela

jo, men orkade inte åka bil själv så drog till götet istället:P

2009-08-05 @ 22:02:35
Postat av: Anonym

konstig förklaring

2009-08-08 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0