17 Dagar



För några dagar sen såg jag Coca Cola reklamen på tv (alltså julreklamen), det betyder att det är jul nu. Det märker man bara av att titta ut genom fönstret.

Det var lite jobbigt att gå hem från jobbet idag för snön piskade mig i ansiktet, men hoppas snön är kvar länge.

På lördag fyller jag 20 :) Då ska hela familjen på julbord kl 13 på Torekällberget. Sen ska vi tjejer ut i Nyk, det var längesen så det ska bli kul! Förhoppningsvis så kommer Sofia hem på torsdag, men just nu ser det inte så ljust ut..

Just nu ligger jag och kollar på Bridget Jones dagbok, en av mina favoritfilmer.

Hej

Kommentarer
Postat av: allie

hur kommer vi hem förresten? :S

2009-12-16 @ 23:03:11
URL: http://alexandrastil.blogg.se/
Postat av: Sara

Taxi eller skjuts? Kanske kan prata med Alle?

2009-12-17 @ 20:48:37
URL: http://noprincess.blogg.se/
Postat av: Sarah

nej Alle börjar jobba kl 8 på söndag!!

2009-12-17 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0