25 Dagar



Snart ska jag till jobbet. Jag måste för att min cykel vart snodd natten till lördag. Hade lämnat den på jobbet för att mamma hämtade upp mig när jag slutade men den brukar stå där på helger och nätter och ända tills nu har den fått stå kvar. Jag är skitsur, det är ju jobbigt att gå till jobbet liksom :b Måste gå mycket tidigare än vanligt. Imorgon börjar jag kl 6, då måste jag gå hemifrån vid halv.. Men då är man väl förhoppningsvis pigg!

Ikea i fredags med mamma och Adam :) Gick förbi en kändis några gånger, ICA Cindy? Hehe, hon och hennes vän tyckte Adam var kul. Kom hem vid 20 och då var festen redan i full gång här hemma. Tommy och hans kompisar satt och drack öl. Jag fick vara ensam tjej tills Sarah, Alle och Elin kom vi halv tio. Kvällen spårade ut som vanligt och jag var inte på mitt bästa humör. Men alla var ute vid två och jag kunde gå och lägga mig så jag var utvilad till jobbet.

I lördags fyllde Tommy 21år :) Av mig fick han en skitsnygg klocka som såklart var för stor, måste försöka åka in till stan och göra den mindre. Han sov typ hela sin födelsedag, haha. Kul för honom ;)

Hej


Kommentarer
Postat av: Sarah

haha han är rolig han!!

2009-12-07 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0