3 Dagar kvar

Nu är det bara tre dagar kvar tills det smäller, fyfan vad tiden går fort. Det tackar jag i och för sig för :) Hoppas det inte går så snabbt där nere bara.. Har precis skrivit en packlista, hoppas att jag inte har glömt något. Men det har jag säkert så jag får kompletera den eftersom :)

Snart kommer Sarah och Alexandra hit, vi ska ge varandra våra presenter och umgås lite innan jag drar. Det ska bli mysigt, kanske dricka lite vin? Börjar ju inte förens kl 12 imorgon :)

Idag var farmor och farfar här, vi åt middag på sportbaren och de hade med sig de sista julklapparna och en stor låda med knäck! Puss

Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas ni får det bra :) jag börjar längta tillbaka nu faktiskt

2009-12-29 @ 22:45:18
URL: http://pumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0