090213

Hemma nu efter en kväll på pizzan och hemma hos mamma för fika. Adam blev jätteglad för sin present från oss som var en dag på cosmonova (tack Sarah för förslaget). Jättebra present eftersom vi inte har några pengar för tillfället heller :b Av mamma och Fredrik hade han önskat sig en Tempur kudde och det fick han, haha! Skulle kunna tro att det var 37 han fyllde.

Tommy körde iallafall hem mig och drog sen till sin bror. Så nu sitter jag ensam och tittar lite på tv. Ska spela lite Zoo Tycoon, askul. Sova snart, har haft feber hela dagen! Jag som trodde att jag hade blivit frisk..

Puss


Kommentarer
Postat av: amsan

hahahhaa skön kille!

2009-02-14 @ 14:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0