Alla hjärtans dag

Tommy hade innebandy match igår vid tre tiden. Jag hade inte tänkt att titta på den men Elin ringde och frågade om jag ville :) Vi åt på Mira innan, det var underbart gott!

Efter matchen åkte jag och Tompa till affären för att köpa mat till kvällen. Det vart kött, hasselbackspotatis och bea-sås. Sarah och Emil skulle äta med oss också :)

Iallafall, när vi hade handlat klart åkte vi hem till mamma och fredrik för att fika. Eller vi åkte dit för att hämta alla mina saker!! Hela mitt liv låg i tre papperskassar och två hockeytrunkar! Mamma hade packat ihop allt (förutom lite skit). Det kändes konstigt att hämta alla mina saker, hemifrån liksom. Så nu bor jag inte alls där längre.. Jag har en bäddsoffa i mitt gamla rum till de dagar jag börjar jobba senare och sover hemma lite. Läskigt!

Vi kom hem vid 8 och började med maten på en gång. Den var nästan klar vid 9 när Sarah och Emil kom. Maten var jättegod, och det var Tommy som gjorde allt ;) Elin och Adam kom förbi också. Slutade med att alla satt och drack öl typ. Killarna iallafall :b Det var en kul dag :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har häääänt? åh

2009-02-15 @ 15:07:15
Postat av: SARA

Inget har hänt? :)

2009-02-15 @ 22:03:27
Postat av: Anonym

nehe..

2009-02-16 @ 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0