Ikea



Idag åkte jag, mamma och Adam till IKEA. Det första som hände när vi kom in var att jag träffade en gammal klasskompis som jobbar där. Det var kul, vi har ändå inte setts sen vi slutade nian :) Sen gick vi in och åt, tänkte ta de gamla hederliga köttbullarna men det vart pasta med köttfärssås som smakade skit!

Det jag var ute efter var galgar och en spegel typ. Köpte massa galgar, det är ju bra och ha. Har tänkt att hänga upp de mesta av mina kläder så det vart 8x3 och de kostade ca 60kr/st. Sen tänkte jag, spegel och kläder är ju bra tillsammans. Så jag letade efter en billig och bra spegel och hittade en för 199kr. En lång och smal och lite bredare! Sen kom jag på, jag kan ju inte hänga upp trosor och strumor i galgar så då är det ju lika bra att köpa en byrå. Har en hemma jag hade kunnat ta men den är så liten och äcklig. Så jag köpte en ful för 199:- istället :) Har tänkt att måla den svart.

Köpte massa små skit också som man alltid kan behöva :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

snyggt jobbat :)

2009-02-06 @ 13:54:44
URL: http://eakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0