Onsdagskväll



Sitter och äter jordgubbar och dricker varm blåbärssoppa. Sex and the city började precis på tv3. Jag är sjuk, hostar som en tok. Var hemma idag och hämtade lite host dämpande hemma hos mamma. Hoppas det hjälper. Ska till jobbet imorgon iallafall, måste ju ha pengar..

Imorgon ska jag, mamma och Adam till IKEA. Måste köpa galgar så jag kan hänga upp alla mina kläder i garderoben här hemma :) Sen hittar man alltid massa annat kul som man verkligen inte behöver.

Strax är det top model, wohoo! Jag hejar på Analeigh!
Puss

Kommentarer
Postat av: micaela

wohoo jag var på IKEA idag, köpte massa onödigt jag också.

2009-02-04 @ 20:31:55
Postat av: amsan

"här hemma" hoho

2009-02-04 @ 21:03:08
Postat av: alllie

krya på dig din sjukling!

2009-02-05 @ 01:03:19
URL: http://peckish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0