Min lilla kille

Igår kom Adam vid 6 tiden. Då ville han spela tv spel, han har ju inget xbox hemma så han var helt salig. Medans han gjorde det lagade jag och Tommy maten. Det vart tillslut tacos, lika gott som alltid :) Under tiden vi åt maten tittade vi på Horton som vi hade hyrt, den var gullig! Sen ville Adam spela igen och det gjorde han hela kvällen. Tommy somnade så vi bestämde oss för att vi också skulle sova, kl hade ändå hunnit bli 11.

Imorse kom Adam in jättetidigt och ville att jag skulle sätta på tv spelet haha. Sen fick jag sova igen. Nu ska vi ivåg och titta på Tommys match. Får se vad Adam tycker om innebandy, tror inte att han har tittat på det förut :)

Min fotobok kom f.ö igår, den var jättefin. Lite mindre än vad jag trodde bara. Ska nog ge den till mamma idag iallafall :)

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskade boken, den var jättefin och alldeles lagom stor :-) Du är min trygghet när det blir stormigt, jag vet att du står stadigt och kan lyssna om det behövs.

Jag hoppas bara du kommer till mig om du behöver!! Jag älskar dig!!!!!!!!



Mamsen

2009-01-18 @ 14:10:09
Postat av: amsan

mig med!! <33

2009-01-18 @ 14:37:20
Postat av: Elin

Jag instämmer. i miss you and i need you.

<3<3<3<3<3<3<3

2009-01-18 @ 19:00:58
URL: http://eakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0