Nyårsafton

Nyårsafton började med mys hemma. Sarah och jag åkten in till Nyköping så vi va inne vid fyra. Då kom Mickis och Amy för att hämta oss. Vi åkte till Sarah's jobb, City Gross, och handlade inför kvällen. Vi var sugna på tacos så det fick det bli :) Vi åkte sedan hem till Micaela för att äta och mysa. Spelade ölspelet och gjorde oss iordning.

När vi kände oss klara för stan åkte vi in till Martin där några av killarna höll hus. Där var vi inte så länge utan drog till Blue Moon Bar. Inte så kul att vara inne på krogen när det är nyårafton men det funkade! Jag hade nya skor så jag kunde verkligen inte gå på slutet av kvällen. Fick ta av mig dom och det var kallt! Men kvällen var bra, tack tjejer <3

Har inga bilder från nyår just nu så snodde en av patten,
puss


Kommentarer
Postat av: amsan

hemska bild, fel vinkel på mig :b UUÄÄÄ

tack själv <3

2009-01-05 @ 22:24:57
Postat av: Micaela

Tackar också <3

Men fan trodde jag det smeknamnet var glömt;b

2009-01-06 @ 01:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0