Party

Ikväll är det fest hos lilla Mickis, det ser vi fram emot :)

Just nu sitter jag hemma hos Amy som är på jobbet. Hon slutar kl 14. Tills dess får jag roa mig med hennes päron, sega dator och kanske Sex And The City. Fast Sussie och Kurre ska in till stan så jag ska sitta hus- och kattvakt alldeles själv, och de som säger att inbrotten har ökat här i Oxelösund!

Igår missade jag bussen in till Nyköping så Amy och Mikey kom och hämtade mig. Skönt att slippa åka buss :) Mickan skulle jobba vid 20 så Amsan och jag fick ta bussen till Ockle, vi fick vänta en stund ute i kylan men vi höll varandra varma! När vi kom hem åt vi kyckling sen tittade vi på en läskig film. Det var typ en vampyr/varulv film, lite lustig..

Puss

Kommentarer
Postat av: amsan

du skötte ju dig rätt bra ;)

2009-02-01 @ 18:19:52
Postat av: Sarah

du kan vara lustig!

2009-02-01 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0