Poker face

Igår var vi massor med folk här. Tanken var att vi skulle till grannen som hade inflyttningsfest menet var mycket roligare här så vi gick tillbaka. Efter ett tag så vart det lite kaos. Tommy somnade och jag började städa men alla fattade inte vinken att de skulle gå. Eller de sket i det rättare sagt. Skitsur var jag! Inte nog med det så lånade en kompis min jacka och hade bort mitt ID kort, bankomatkort, ica kort och jobbkortet. Det var inte så kul! Så idag har jag spärrat allt. Det västa är ju att han inte erkänner att han har gjort fel, skithög!

Mitt bank kort kommer om 3 - 5 dagar och ica kortet om ca 2 veckor. Jobb kortet kan jag fixa imorgon på jobbet och mitt ID är väl ingen mening med att ta nytt. Måste ju ändå ta körkort snart jag mitt pass är mycket finare ;)

Jag städade rätt mycket igår så det var inte så mycket kvar idag. Tommy tog hand om det medans jag vilade upp mig lite. Hittade en spya på bordet, äckligt. Folk kan inte dricka alltså, de blir galna! Nu hoppas jag att det blir lugnt med fester här på ett tag. Nu har det varit galet i två helger.

Nu ska jag titta på film. Piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0