Sex & city

Idag har det fikats i Nyköping. Jag och Alle åkte tåg in för att träffa Mickis, Sarah, Amy och My.Fikade på café latte som vanligt, tog en bakad potatis som vanligt.. VI hann såklart gå lite på stan också. Tyvärr så har man ju inget bankomatkort för tillfället så kan inte handla. Men hade ett presentkort på Gina Tricot så jag fick med mig en t shirt iallafall. :)

Trobo (hyresvärden) ringde mig vid halv 8 imorse och sa att de hade hittat mina kort. Det var ju kul, synd bara att legitimationen och visa kortet var borta. Bara Ica kortet kvar, yes(!!) Så jag ringde polisen samtidigt som jag skulle gå och möta Alle. Vi hade lite problem eftersom min äckliga mobil har en tendens att dö rätt snabbt. Tur att Alle var med och kunde låna ut sin mobil. Det vart iallafall en anmälan eller något, fattade inte vad hon pratade om hälften av tiden plus att hon snackade skånska typ. Men det gick ju bra, skulle få hem något i brevlådan att fylla i tror jag :b

Puss


Kommentarer
Postat av: alllllllie

snygg tshirten var till kjolen!!!

2009-01-21 @ 22:34:29
URL: http://peckish.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul att man tänker på dom små 90:orna. snygg t-shirt btw.

2009-01-22 @ 10:12:16
URL: http://eakvist.blogg.se/
Postat av: amsan

mysdag <3 mjau

2009-01-22 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0