Little girls don't know how to be sweet girls

Igår kväll fick jag ett samtal från jobbet. Det var tydligen en tjej som hade ringt och sjukanmält sig så jag behövdes tidigare idag. Skulle jobbat 16 - 20 bara men det vart 7.30 - 16. Jobbigt att inte få sova men skönt att sluta tidigt :)

Igår frågade Tommy om jag ville flytta ihop på riktigt, jag svimmade nästan. Han är så gullig :) Jag bor ju redan här skulle man ju kunna säga, men jag betalar ju inget på hyran för tillfället. MEn det ska det bli ändring på nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: amsan

ohmy, serious shit!

2009-01-19 @ 20:40:14
Postat av: allllie

åååååh vad gulliga ni är!

2009-01-20 @ 01:30:13
URL: http://peckish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0