Emmaboda

Jag har blivit en riktig festivalmänniska, tydligen räckte det inte med en dag på Peace & Love så jag följer med Tommy och dom till Emmaboda. Det blir säkert kul men jag måste försöka få med lite tjejer. Då blir det grymt :) Ska tyvärr tälta som är en av de äckligaste sakerna man kan göra. Hoppas det inte regnar för då kommer vi väl drunkna.. Inte så bra bans där heller, bara Miss Li. Varför ska jag då dit? Ja det kan man ju undra.. Jag är bara sällskap :b Hoppas det blir bra, tre dagar går fort.

Var nere i hamnen nyss med Alle, Johanna, Anna, Frida och Martina. Det var inge folk alls, vart har alla tagit vägen? Vi tänkte gå till Tullen men där var det bara 10 personer så vi gick till Fyren. Betalade 60kr i inträde och det var typ bara 40+ där. En riktig höjdare.. Drog till Fina Fisken istället och där var några av grabbarna. Men det var inte så kul där heller så jag drog hem, så nu sitter jag här. Ska jobba imorgon så jag ska sova nu :) Hämta ut min cykel innan jobbet så jag slipper gå. Den har vart på lagning för den hade punka och den var tydligen sne efter att jag hade ramlat med den.. Så det kommer bli asdyrt!!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: micaela

haha festival sara :) roligt.

Om du är så sugen på festivaler kanske du ska följa med mig upp till östersund på stor sjö yran, Lady Gaga med fler spelar, dessutom slipper man tälta ;) puss

2009-07-04 @ 15:18:17
Postat av: micaela

Den är 31 juli till 2 augusti ? :)

2009-07-05 @ 02:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0