Harry Potter Och Halvblodsprinsen

Jag och Tommy var på bio idag och såg Harry. Den var riktigt bra, som alla andra filmerna. Kändes som att den var lite händelselös bara.. Men den var bra ändå :) Kom till Trosa vid halv tio och då åkte vi hem till mamma och spelade spel, det var kul. Haha

Jag köpte inget när vi var uppe i Sthlm i fredags, stolt över mig. Men det kändes lite tråkigt att komma hem tomhänt. När vi kom hem gjorde vi oss iordning och drog ner till Tullen där Lorentz & M. Zakarias spelade :) Där träffade jag också min gamla klasskompis från Sthlm, Markus :) Det var riktigt kul.

I lördags hade vi kul. Men nu orkar jag inte skriva mer så ni får gissa er fram varm som har hänt. Emmaboda på onsdag också..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0