Partyhelg

Vi har haft en riktigt kul helg. Sarah, Elin och Camilla kom hit i fredags och vi drack lite. Bestämde oss för dra ner till Tullen och dansa lite. Vi gick vid halv ett för vi ville inte vara där så länge, det kan brukar vara för mycket. Men vi hade askul, jag tror aldrig att jag har haft så kul där, iallafall inte iår :) Kom hem runt halv tre, Sarah och Emil åkte taxi till Vagnhärad kl tre. Då slocknade jag på en gång!

I lördags åkte jag och Tommy till Stockholm, Årsta. Till Ida som fyllde 12 i torsdags :) Hon fick en lap top, det fick minsann inte jag när jag fyllde 12. "Det var andra tider då" - Farfar. Haha :) Jag köpte en armband till henne, jättefint. Men hon brydde sig bara om datorn såklart. Efter kalaset åt jag, Tommy, Farmor, Farfar och kusin Elin på en grekisk restaurant. Det var mysigt, de berättade om allt som hände i Grekland. 40 grader varje dag medans vi har haft världens storm :b Ibland är livet inte rättvist.

På hemvägen hämtade vi upp Sarah och Emil och åkte hem till oss. Började dicka lite och de puckona fick för sig att vi skulle städa. Så jag och Sarah tog köket och killarna tog vardagsrummet.  Det gick snabbt och vart riktigt bra. Skönt, nu har vi det avklarat. Bara lite kvar, men det tar vi någon annandag ;) När vi hade städat klart drog vi till Elin och träffade lite folk och sen ner till hamnen och Fina Fisken. Det var trevligt men inte alls lika kul som i fredags :b

p         Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0