Semester, Dag 2

Och Thailand resan är nu bokad! Jag är så glad!

Vaknade av att Elin ringde och sa att vår resa var borta! Jag fick panik och kutade till datorn. Då var kl nästan 10. Sen satt vi, jag i soffan och Elin på jobbet, framför varsin datorn och letade efter den jäkla resan. Och kl 12 hittade jag en som var ännu billigare än den som försvann! 11 150;- för två personer :) Som hittat. Så nu är jag glad igen!! Wehoo

Tror att jag, Sarah och Tilda ska spela minigolf om en timme :) Har haft supertråkigt hela dagen, men nu kom vi äntligen på någon att göra.

Tommy & Joel

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

FÖR VI SKA TILL THAILAND :D

2009-07-14 @ 16:48:04
Postat av: amy

men suuuug råå

2009-07-14 @ 22:52:12
URL: http://amsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0