Bra Helg

Den har vart hur kul som helst. Det började med att jag åkte till Amy i fredags, kom in vid 13.00. Då cyklade jag till Jogersö där hon låg och glassade :) Där låg vi ett tag, Bella kom förbi en sväng också. Vid 17.00 åkte vi in till Nyköping och fixade My´s present. De köpte ett presentkort till henne, till en tatuering. Sen åkte vi tillbaka till Oxelösund och lagade mat till familjen Laitinen/Berglund så att de skulle köra oss till My dagen efter ;) Jag hade med mig en film som vi tittade på, "Snygg, Sexig & Singel" Den är himla kul! När den var slut försökte vi att titta på en film till men vi somnade bara.

Vi planerade att åka ut till Jogersö på lördagen med men det var inte så fint väder, så vi sov lite längre istället :b Började göra oss iordning vid 15.30 kanske och vips så var kl 17.30 och vi skulle till Arnö för att hämta Sarah :) 18.00 var vi hos My och vi var de första. Jag, Amy, Sarah, Ina, Bella och My grillade och åt världens godaste middag. 20.30 började allt annat folk droppa in, b la Katrineholmspojkarna! :) Tack vare dom tror jag att Sarah och jag dog av garv flera gånger om :b

Jag % Amy  Amy, Sarah, jag & Ina  Bella  Gustav  Anton & Oskar  Felix  Fler bilder finns på Facebook, om någon vill se :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0