Midsommarafton



Idag är det midsommarafton, det kan man nästan se om man tittar ut genom fönstret. Det regnar alltså, vilken skit. Men solen tittar fram ibland så det kanske blir finare lite senare. Ska snart hoppa in i duschen sen hämtar Elin mig och vi åker hem till henne för att fixa maten och så. Det vart inte riktigt som vi tänkte oss med allt folk med vi blir väl runt 7-8 personer. Det kommer bli kul :)

I onsdags åkte jag in till Nyköping, träffade Amy och fikade. Väntade på att My skulle sluta jobba kl 18. Efter det åkte vi till Mysan, åt middag, gjorde oss iordning och åkte till Bella. De hade fått för sig att vi skulle ut :b Så vi satt och drack hos Bella sen drog vi till Tellus, det var rätt mycket folk men det var inte så kul. Jag var väl för trött..

På torsdagen tog jag och Amy en buss ,som gick kl 8.15 från Bryngelstorp, till sjukhuset. Det slutade med att de tog bort gipset, med de var tydligen lite oense om det. Jag vet inte vad de häll på med.. Men utan gips är jag iallafall, det är riktigt skönt men jag har himla ont i armen fortfarande tyvärr :( Är sjukskriven en vecka till, hoppas att det är bättre då.

Amy följde med mig hem till Trosa igår, det var mysigt. Vi hyrde "systrar i jeans, andra sommaren" Den var väl bra :) Amy åkte kl 10 imorse, då sov jag vidare haha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0