Midsommardagen

Midsommardagen, en dag man gärna vill glömma. Men jag är inte bitter, sitter och väntar på Elin som ska komma och titta film med mig och äta toast skagen :) Adam, Patrick, Igor och Nicklas kommer och ska förfesta här innan de ska till Tullen.

Igår var riktigt trevligt, vi åt jättegod mat och drack vin (vi tjejer iallafall). Tyvärr så spårade det ut senare på kvällen när en person hade fått i sig lite för mycket alkohol. Men annars var det bra!

My försöker tvinga med mig till Peace & Love festivalen. Jag vet inte hur jag ska göra, det skulle vara kul att träffa killarna från Katrineholm för det var ett tag sen. Men jag känner att festivaler inte är riktigt min grej. I och för sig ska vi sova i bilen och bara vara där i en dag.. Ska fundera lite på det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0