Mot Huvudstaden

Idag tänker jag åka till farmor och farfar, det var så länge sen jag träffade dem. Min syster ska tydligen vara där också :) Jag tar ett tåg som går vid halv fem tror jag, har inte riktigt bestämt mig än. Imorgon ska jag gå på stan och träffa Elin för lunch och shopping. Det var alldeles för längesen jag gick på stan! Lön på torsdag också, det kanske inte är så bra egentligen för jag måste spara. Men man måste ju vara snygg också!

Igår pressade jag och Tilda ute i solen. Vi gick till kalkbrottet och badade för första gången i år :b Det var inte varmt kan jag säga.. Men skönt att svalka sig för det var mördarvarmt i solen! Kom hem med lite färg på kroppen, tro det eller ej ;) Brände mig inte heller, ovanligt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0