090614



I fredags tog Elin studenten :) Vi hade det himla skoj, det var roligast hos Elin med hennes familj. Men man tar ju bara studenten en gång om året så vi åkte in till Nyköping, till alla andra studenter. Det var ganska kul, men det var lite mycket folk för min smak. Inte något vidare smidigt med värsta gipset på armen som alla gick in i.. Det slutade med att vi kom hem kl halv 4, då var jag riktigt trött :b

Sen på lördagen var det dags för Trosa marknad, mamma hade ett stånd som jag satt och hjälpte till i 10,30 - 16,30 Det var rätt kul, men kallt. På kvällen hade vi inflyttningsfest och det var massor med folk här! Helt sjukt, men det var riktigt skoj. Tullen var inte riktigt lika kul, lite för mycket folk som sagt. Så jag, Elin och Micaela drog till Stadshotellet :)

Idag kom farmor och farfar hit och bjöd oss på lunch :) Det var kul att de fick se vår lägenhet! Jag fivk en jättefin vas och en bukett med blommor, de är så gulliga!

Förresten så är jag sjukskriven i tre veckor, jag kommer ju dö av att jag inte kommer ha något att göra. Alla andra jobbar ju.. Får hänga med Adam som har sommarlov nu :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0