Casio Retro Dial and Digital Metal Bracelet Watch

Efter att jag hade slutat igår så körde Alle mig till Oxelösund. Det var dags för en "Sara och Amy kväll" Jag färgade hennes hår sen tittade vi på tv och åt chirre. Jättemysigt!

Åkte in till Nyköping vid 11.15 och mötte Sara och Mickis. Gick lite på stan innan jag skulle klippa mig kl 12.30 Jag köpte en assnygg klänning och t shirt på Gina Tricot! Det var en rosa paljettklänning med öppen rygg, ohmy! T shirten var gul och fin :) Klippte bara topparna och det som var slitet, ca 3cm och klippte rätt mycket på luggen. Så nu känns håret riktigt fräscht :)

Efter att jag hade klippt mig träffade jag Elin och Johanna för att fika. Åkte sen med Elin hem och åt middag, Adam som lagade maten och det vart skitgott. Halv 8 åkte vi och tränade till kl 21. Det var skönt! Det var en kille där som hjälpte mig och berättade hur jag skulle göra för att träna ryggen.

Nu ska jag betala räkningar och pussa på Tommy, hejdå.


 - Från Asos för 474;-

Kommentarer
Postat av: amsan

när ska du ha den då? ;)

2009-03-27 @ 23:58:27
URL: http://amsan.devote.se
Postat av: Sarah

Fan kan du inte ens stava mitt namn!?

2009-03-29 @ 12:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0