Diesel Printed Wellington Boot

Idag har det hänt mycket i mitt liv, mer än vanligt iallafall :b

Dagen började med jobb kl 6 till 14, det gick snabbt och bra. Efter det var det tänkt att jag och Tilda skulle träna, men mamma är sjuk så hon bad mig hämta Adam i skolan. Och självklart ställer man upp för familjen! Så jag hämtade honom och Sarah kom till Trosa för att fika med oss :) Vi lämnade Adam hemma vid 16 och åkte hem med Tommy, Sarah hämtade träningskläder och vi åkte till Safiren. Där väntade Tilda :) Vi tränade ett tag sen passade vi på att sola lite också. Åkte hem och lagade mat efter det sen drog jag till Sarah för att färga mitt hår. Samma färg som förut, kastanjebrunt. Så färgen vart lite fylligare! Nu ska jag strax sova, börjar inte förens 12 imorgon.

Kanske ska köpa stövlar till min regnjacka, som förresten kom idag!
Puss


 - Från asos för 535;-

Kommentarer
Postat av: amsan

tror du att det ska regna hela tiden eller? ;)

2009-03-25 @ 18:26:20
URL: http://amsan.devote.se
Postat av: Sara

Nej men man måste ju vara förberedd! ;)

2009-03-26 @ 21:43:34
URL: http://noprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0