Från Gina Tricot



Här är min nya klänning från Gina Tricot, den kostade 399;- Den är skitsnygg men när fan ska jag använda den? :b Äh, den kommer säkert vara väl andvänd innan jag är klar med den.

Började jobba kl 6 imorse, riktigt kul.. Jobbade bara till kl 13 så det var skönt. Det var riktigt stressigt, asmycket folk och jag var själv till en början på frukten. Imorgon börjar jag inte förens kl 9 så jag får lite sovmorgon.

Ikväll ska Elin och Adam bjuda oss på middag, de är riktigt bra på att laga mat!! Helt sjukt ;)

Nu kanske jag ska vila ett litet tag bara, Puss

Kommentarer
Postat av: d

åhh, vill oxå ha den där klänningen :(

den e slutsåld där jag bor, fan

2009-04-14 @ 19:12:08
URL: http://desireewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0